Friday, October 24, 2008

ashtray

Pada 1 hari yg cerah, secara kebetulan adelah 2 org pemuda ni melangkah masuk ke sebuah restoran terkemuka dengan gaya ala-ala macho. Dorg ni bukan sedara dan tak kenal pun sblm nie..pas tu masing masing pun dudukla di meja pilihan masing2 yang bersebelahan. nak dijadikan cerita sampai pada time order makanan..

Pemuda 1: gv me meehoon tomyam seafood

Pemuda 2: sama

Pemuda 1: strawberry float 1

Pemuda 2: aku pun nak strawberry float 1

Pemuda 1: bagi juga skyjuice 1 glass

Pemuda 2: sama.. skyjuice

Pemuda 1: bawakan aku ashtray yaa..

Pemuda 2: aku pun sama.. bagi aku ashtray


Disebabkan heran + bengang dengan pemuda di sebelah yg asyik mengikut benda2 yg diordernya, maka

Pemuda 1: Hei sedara, apahal dgn u ni.. dahla semua yg aku order u pun ikut order.. ashtray yg aku mintak pun kamu nak sama juga.. takder taste sendiri ker atau sengaje nak cari pasal?? mintaklah benda lain.. asyik tiru org je.. huh!!

Dengan konfidennya pemuda 1 menjawab: Hei sedare.. ingat lu sorang ke pandai makan ashtray??!!


Sumber : www.LawakJenaka.com